söndag

hej nyss hem kommen från LJUNGSBRO
vart en hetsig eftermiddag, åkte först till cloetta och stor handla jul godis
med mamma och pappa, sen och hämta lillebror vid ljungsbro ishall eller vad fan
ni vill kalladet. sen till kusinerna, där hela släktet sitter och väntar.
jag bara kände på mig vad den första frågan skulle vara .eeeeeh jaaa beata
vare du som körde hit eller går det bra med kör kortet .....aaaaaaaaaaaa fuck den jävla frågan
jag hade lust att bara skrika rakt ut att VAAA FAAAAAAAN JAG SÄGER VELL TILL NÄR JAG TAGIT DET DÄR JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA KÖRKORTET SLUTA TJATA.
aja tiden gick det vart tårta och jag vet inte vad, jag är iaf överdrivet mätt nu.
ungarna va HYPER aktiva heeela kvällen skulle pilla i håret och visa sina rum klätra på en. gulligt i en kvart men inte i 3 timmar.
i kväll ska jag inte göra så mycket som ett jota.
joo kolla film :)

hörs en annan dag
puss


bilden är tagen på väg hem från en hektisk natt i västervik i sommras haha GILLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0