onsdag

hej alla glada, jag är helt totalt död.
ligger nu i sängen med fredrik och väntar på att andra avenyn ska börja,
jag har jobbat och praktiserat i dag så jag kommer nog att somna tidigt skulle jag tro.

jag har även shoppat loss lite också..
naajs, en tröja och ett linne vart det, får se om det kommer bild påt senare,

i dag är det också första dagen på länge som jag känner mig någorluda inte bakis eller hur man ska förklara saken, haha men fyy fan va kul vi hade, bakfyllan är värd varenda minut efter den där resan LÄTT!

modevisningen som va för typ en vecka sen va också kul!
haha många härliga människor där med.

men nu ska jag mysa med min pojkvän vilket jag inte har gjort på evigheter sen känns det som.
jag älskar honom stört mycke!

ha en fortsatt trevlig kväll. alla studentkryssnings bilder finns på fejjan, jag oorkar inte lägga upp alla 100 här :)
hörs då!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0