söndag morgon

skön morgon, jag vaknade tidigt och gick upp,
fredrik drog till stockholm så han var uppe med
tuppen.
sliter fortfarander arslet av mig för att
försöka få bort alla stearin från mina leggins från
i fredags, faan så jävla klantig. skiten kommer ju aldrig att
gå bort. skriv gärna och berätta för mig om ni vet hur man får bort
stearin från kläder..
i dag ska jag inte göra allt för mkt vad jag tror, ska laga köttfärssås nu snart,
det vart jag sugen på :) mamma pappa och carl är ju fortfarande på landet!
så jag njuter in i det sista av min ensam hemma helg.

nej men nu ska jag fortsätta kolla på
audi fis ski world cup :)  sen försöka få ordning på lite mat!
funderar även stark på att gå ut och gå världens promenix sen,
rensa huvudet lite. kan verkligen behövas.

juste i dag är det bara två dagar kvar tills Linda kommer hem :)
faan vad jag saknarna asså.
japp det va allt från mig hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0