torsdag

dagen gick segt men det gick som det skulle
i morgon äre skola halleluuja! tror fler än jag
känner samma haha :) i kväll blir det mammas pojkar
och bara slappa igenom kvällen FL har match önskar dig
lycka till :)  ifall det inte hade regnat så in åt helvete kanske man hade
orkat sig ut men nu äre november så det är som det är..

fan snart är jul ORKA! VÄRSTA högtiden som finns, allt ska va
så jävla för mkt, plus att man har en sån enorm splittrad släkt.. jaa men titta dääär
där kommer min farmors systers ex man jaa men god jul på dig med ja..
ae hoppas på en lika lugn jul som förra året sommade till kalle anka på tv :)
HEMMA!!

nu ska jag sluta klaga, mamma ropar att maten är klar PANKAKOOR wooohoo !!!!

puss





i woke up early to baby blue eyes
from the afar and when the sun comes through
and lights you like the angel you are whoah whoah



jag vill ha en huuuuuuuuuuuuund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas du menade FL din blonde faaan !:P

2009-11-20 @ 14:02:30
Postat av: Anonym

NÄÄ JAG MENA INTE HONOM

2009-11-20 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0