helt död

ännu en dag på praktiken avklarad, stålt som en jävla tupp.
nu äre bara 5 dagar kvar KOOOOOMIGEN!

har även sålt en kläning till LHC TRÄNARENS fru, dom va inne, han satt och softa medans frugan gick runt
och plocka på sig sen langa han bara upp kortet lite lätt ;)
rätt pinsamt när jag förstog vem det va och jag redan skämt ut mig med min suuuper dåliga SVENgelska..
eller hur man säger ;)
jag fick iaf lära honom va Bh hette på svenska ;)  HAHAHA
iaf, dagen rulla på gaanska fort,
hade samtal med Aita och min handledare också.. fy fan jag hade lust att slå i bordet och och bara skrika
jääävla kärringar sätter in i min jävla situation nån gång, stå GRATIS i 15 veckor, inte få så mkt som en rabatt ens, det är gaanska svårt att vara 100 perfekt.
fy fan!

nu sitter jag i väntan på att pojken ska ringa,
det lär ju hända typ vid 11 i kväll eller nått.
jag hatar hockey.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0