djiasfhwq

aaaaaah jag bilr helt till mig, fredrik kom nyss förbi
skulle hämta sitt busskort jag lånat, aaaaah va snygg han är!
galet, jag ville fan inte stänga dörren, världens snyggaste människa.
helt perfekt. jag kommer aldrig glöma den där spänningen när jag alltid
såg honom i skolan och inte viste ett jota om honom, sen när jag och hanna
satt utanför matsalen och han gick för bi och jag slänger ur mig att han är
bland det läckraste jag sett, och hon berättar för mig vad han hette :)
eller när jag tjuv kollade på honom när jag gick till dans träningarna,
eller i matsalen. eller i gallerian, kommer heller aldrig glöma den dagen
han tog kontakt med mig:) vilken kväll! ae kan inte mer än att le.
och vipps torsdagen den 29onde januari 2009 så vart han min,
preciiis som mina planer hade vart :D
jag är galet nöjd,

min finafinafina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0