100

dagar kvar gott folk..det börjar närma sig nu.
jag kom på att det är ju faktist inte alls långt kvar till studentkryssningen heller.
känns då jävla bra att det börjar hända lite nu.
synd bara att praktiken är kvar. har grov ångest.

jag har även värsting paniken över vårt projekt arbete som vi inte alls är
insatta i men egentligen borde. jag sitter nu och trällar med skiten.
söderköping står det stort på skärmen. skjut mig?

ae jag känner så här.. det får räcka för i dag.
nu ska jag snart och sola mitt pizza face!
och gå hem till min genom förkyllda mor som ligger hemma
och smittas..tur att F ska med !



Kommentarer
Postat av: Ida

Då är vi två som har ångest inför praktiken!

2010-03-02 @ 15:10:42
URL: http://idamariacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0