ameeeeen

tjuue.
jag kom precis hem från jobbet. aaaah död är nog ett passande ord.
men fan så värt. super kul verkligen, i dag så skrev vi kontrakt och lite, sen fick jag
sätta i gång att lära mig kassan, men det va inte överdrivet svårt eftersom jag kände igen det lite sen
i sommras fårn ican likzööm :D
fick även lite gräjor som nyckel och lite sånt. sen när jag ska börja jobba tyå hela dag så blir det ju att hoppa
i dom där snygga kläderna sen också ! hähä

eftersom att jag slängde i mig 2 hb innan jobbet som va för ungefär 70 år sen så
är jag wät hungrig nu så nu blire lite mat, sen wätt in i duschen och ladda för morgon dagen
där det också blir att jobba :) det går faaan i mig bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0