...

tjoe.
hoppas ni haft en bra dag! för det har jag..
det vart att gå över gatan över till la kantarell med brudarna för att
dra en pizza till löönch.
mycket nyttigt (Y) men gott som fan vare!
jag hade prov sista lektionen tydligen i information
och layaout.. jag vart ganska så nevig, men det gick som som smort..
ae okej inte riktigt men ett stanilt jääla G måste jag fått fram.
efter det så fick jag pussas lite med fredrik innan han gick till ishallen.
och jag gick mot stan för att köp begäret började ganga i mig.
en tröja fick jag med mig hem 249:- ändå bra tycker jag höhö

en sån här vart det fast en benvit. gööud så snyggt!

nehe om man kanske skulle gå och ta den sista biten marabooo chokladen
som ligger och ruvar. brorsan får cp men ändå sjukt värt!
i kväll kanske jag ska träffa Linda!
sånt som märks.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0