mååndag

men tja!
dagen har vart käänon.
en lektion sen sjukanmäla sig för att sedan åka till Jb
där nathalie skulle ta hand om mig, klippa oh färga!
resultatet vart sååå bra.
är döö nöjd! verkligen!!! tack snälla raring :)

vilket härligt tjej gäng frisörerna på jb är!
as gooa allihopa!

nehe min mage skriker som fasen och jag ska strax hasa mig mot köket,
det är så långt dit i bland.. haha
aja i kväll händer inte ett jota.. eller JOO  jag ska kolla ponny akuten och läjte..
siken jääla nörd.

här är mitt vackra håår!!


Kommentarer
Postat av: steVe

Fantaaaabolous!

2010-03-29 @ 19:34:28
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: Nathalie

varsegod snygging och du vart skit fin även om du va de innnan me;)

2010-04-05 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0