praktik

asså heelt sjukt, dagen har gått så jävla
fort och så jävla bra! det har bara wullat så att säga.
det börjar med att jag får syn på mina älskade byxor som jag vela ha
så länge jag börjat min praktik på sister. är på rea stället, för 99 :- faaan va glad
jag vart dom kosta 600 förut, så jag va helatiden njaa.. jag är för fattig. men nu 99!
TAGET! ÖVER LYCKLIG saaaatteee.
aa sen har jag haft nått att göra heladagen det är nog därför dagen har gott fort!
det gillas.
nu ska jag säta i mig ett paket nudlar feeeeeeeett äckligt. men jag orkar inte laga nått.
sen blir det att kolla true blood för jag somna till skiten i går IGEN.
jag blir gaaen! haha

yeye bild på brallorna kommer i morgon i think!
meeenee hat bra rå!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0