så ja

mätt o belåten,
iaf när jag står på resecentrum i morse så kom ja och tänka på
att jag kanske kunnat glommt att stänga av spisen innan jag gick jag vart fett nojjig
försökte få tag i min S-N-O-R UNGE till lille bror som låg hemma och "sov"
och höörde inte telefonen ringa 40 gånger.
jag gick famp när jag såg att 10an rulla in på stationen och jag va tvungen att ta trasket hem
och kolla skiten, jag tjöt av ilska, flytt förbannad + att jag skulle komma försent till jobbet eftersom
att bussarna går 1 gång per år på söndagar.
s jag fick ta cykeln :| fattar ni... CYKELN ut till plantagen! hemskaste jag gjort i mitt liv, FY FAN
va arg jag va asså haha det värsta är att S-N.O.R ungen säger sen när jag är på väg till jobbet igen
att aaaaaassså så tröög plattorna stängs av automatiskt om dom står på utan att man har nått på plattan.
asssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss förbannad. när jag kommer fram till plantagen känner jag faaaaaan vad det svider på inner sidan av båda låren.. riktigt jävla ordentligent. NEHE men då har
jag fått skavsår av mina alldeles förstora jobbar brallor som jag och mina tjejer skulle kunna
tälta i i sommar. dom har gnidit så att det blivit rött och irriterat som sjutton och det har jag gått och kännt hela dagen AAJ!
yesyes så har dagen sett ut.

i morgon har jag iv val kvart över 8 pepp :|
funerar staaarkt på en sööuv morgon!
meeeneee sov dags nu 20.10 (Y)


Kommentarer
Postat av: Lindiiiis

hahahahah

2010-03-15 @ 06:35:56
URL: http://oochiie.blogg.se/
Postat av: beata

vidrig dag

2010-03-15 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0