tjuuuuuuuuuuue

hej alla glada.
hoppas ni haft en bra dag.
min har vart en aning seg, jag har fått och vart
döö trött och sleeten som bara faan.
jag och fredde drog hem wätt tidigt för att vi va trötta båda två.
jag skrev prov sen vart det det BUSSEN in till stan fråan ljunkan..
hur illa?
iaf vi stanna en jätte kortis på mcd jag va så jäklans sugen på en glass med
cola sås. och det slank i en chees också. men nog om det.
vi gick hem och SOV en stund uuuuuuuuunderbart. älskar att somna en
stund efter skoln. finns inget bättre.
men ny nyss iaf så pussa jag lill killen hejdå han skulle ner till sitt andra hem.
och jag skulle växla till baka svenska pengar. köpte även typ glas skydd till iphonen också.
LIIIKA bra det.

i kväll KAAANSKE jag åker upp till fredrik, jag får se.. jag känner att jag behöver sova igen lite
timmar så det kan att gå tills sängs wätt tidigt. meeeen det märks ju.

nu ska jag dyyycha skriver sen :) 
pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0