dagens namn

Beata :)

HÄÄJ BLOGGÄN :)
hela min dag har vart bra :)
inte just för att jag har namnsdag utan det har flytit på
ass bra och jag har vart go och glad heelee dan :)
på lunchen bjöd mamma ut mig på lunch thai coconut eller vad det heter
gott! sen träffa jag meeemeeliie :) snutten!
sen tillbaks till arbetet. haha jag har fått 10-11 grattis på namnsdags sms i dag
haha aldrig hänt förr, blev lika glad varje gång :) + en massa som sagt in the real.
der roligaste jag hört i dag va nog när carros pappa sa till carro
- hälsa beata grattis på namnsdagen
- jaa då
sen kommer källan mitt i allt (fullt seriös)
- VAAH ? fyller hon år ?
aa men ni som känner källan snuttan fattar vad jag pratar om och
ni blir inte heller förvånade ? haha sjukt trög ;) haha

men iaf. efter jobbet så möte jag upp carro vi gick och handla :D:D:D:D
det vart ett par tro det eller ej men BRUNA byxor :)  och två tröjor.
carro köpte också lite grejor. :)
när jag kom hem fick jag paket av mamma :) ett par björn borg trosor som hon vet
att jag suktat efter, jag fick även en ring och ett armband av farmor och en hundring MYCKET BEHÖVLIGT.
och en puss av pappa WÄTT PÅ MUNNEN :)

nu ska jag duscha softa och njuta in i det sista av min namnsdag haha
hörs då :)  PUSSS

haha sjukt gammal bild på mig och emelie, när carro kom på oss sitta
exsakt lika dant inne i the gallery det va skoj, aaaaaaa men det tyckte iaf vi då!
aaa juste.





Kommentarer
Postat av: emp

så nice

2009-12-06 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0