lördag.

hääj bloggän :)
sjukt kul kväll i går.
jag satt först hemma och hade lite små panik över hur kvällen
skulle sluta, ingen ville ju göra något! så jag langa över ett sms till ogge
och han ringer upp och säger att det är UTGÅNG PÅ G :) jag vart över lycklig
och framåt halv 9 befann jag mig hemma hos ogge med ett gäng grabbar!
gör köul :) sen bar det av ner mot staden, lite små fulla och, den ena var värre än den
andra om man säger så. :) vi gick för bi la skala (stavning?) :) sen vidare till pitchers
där dans golvet va stängt :O ? hallå va fan?..
så det vart en kväll på platå helt enkelt. galet kul iaf! i dag sitter jag här lite smått bakis,
drack nyss ett glas cola så det KAAANSKE går över en aning :)

nu ska jag äte lite fwulle tänkte jag! uuuusch :)

hörs PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0