mondag dåårå.

häj bloggään.. jag känner att jag måste använda den repliken i bland,
tvångs tanke.

i går kväll TRODDE jag att det skulle bli en hemma kväll men ICKE.
träffar först nicke en stund, gick runt i hejdegården och snacka skit.
sen kommer emma och hämtar mig och vi beger oss mot tallboda.
träffar emelie och carro snackar lite. emelie drar hem. och beata får en lyyyyyyyyssande ide
EMMA JAAAAG VILL KÖRA BIL. HAHA emma klev ut och jag satt mig i fören :) HUUUR bra är jag inte?
för att ha kört 10 gånger i mitt liv. haha jag är faktist heelt förvånad över mig själv att dom bara GAAAL skrek
2-3 gånger brevid mig. fast jag tycker att det gick UTMÄRKT. 
meeen iaf när vi kände oss färdiga och dom lugnat ner sig så drog vi in till stan för att fixa biljetter till juldagen.
går för bi pitcher och där sitter martin med ett gäng röt ägg så vi går in och sätter oss där en stund.
vi fick oss några skratt attacker sen begav vi oss ner mot yngves och shoppa loss på lite biljetter. FAAN va skönt att ha det klart verkligen. heeeelt UNDERBART.

vill även till lägga att i dag är det min snuttti tuttta emelie thrygg snyggs födelsedag :)  ett stort grattis till henne!
och en puss ofc.

nu ska jag hoppa i duschen gåå in i duschen :)
ta hand om er då, hörs kanske i kväll eller så blir det en annan dag helt enkelt
vill även lägga upp en så jävla sjuk kul bild på mig och runken som togs på valborg för några år sen HAHA
en bild säger mer än tusen ord eller vad brukar man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0