häääääääj

jag har inte haft tid att skriva blogg, så det är anledningen.
jag är heelt sjukt sliten.. ska bli skönt att äntligen ta lite lov!

men iaf.
torsdagen vart ju iaf jobbb HEEELADAGEN så jag sjukanmälde mig fårn min söönkinga
praktik och åkte till mitt älskade jobb:)
på kvällen kom fredde ner.

fredagen: aa det var ju jobb som planerat..
jag slutade kvart över 5 så det va ju lite skönare..
sen vart det middag med freddes familj uppe hos honom...

lördagen:jobb-och så vart det thai mat för våran del..
jag och fwedrik stack till saigon (stavningen rätt upp i arslet)
men sen vart det lungt som fan hemma.. somnade typ... ass tididgt.

söndagenjobb och...softa gärnet uppe på hägg vägen..
inga konstigheter...

och I DAG.
jaa jobb och sen ... inte ett jota..
jag sitter här och har ytterst tråkigt..
i morgon är det ingen vanlig dag utan min kära pojkvän fyller vuxen
ÄNTLIGEN!
så förhoppnings vis slippper jag åka buss hem fårn jobbet i helgen ;);););)

iaf har jobbar dagarna vart sjukt roliga, hille har ju jobbat hen hel del.. så vi har as flabbat i hopp
ett par antalgången, suttit och snackat lite skit och pillat oss i navlarna :)
jävligt glad att hon började på plantagen faktist :)

nehe men nu tänkte jag kolla true blood och ponny akuten, SJUUKT MYSIGT :)

ring eller nått..
pusss


en get.

Kommentarer
Postat av: K to the H

SJUKT SÖÖÖÖÖT, trodde de typ va en padda lr något :O ?

2010-04-05 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0