måndagen är ääntligen slut,

sköönt,
fy fan vilken dag, intensiv jag har vart duktig i skolan och allt.
känns as bra.
efter  skolan stack jag till plantagen för lite arbete,
det vart en kul jobbar dag haha det blir det alltid när Hille är där!!

i morgon biir det också nått liknande,

jag längtar till fredag, det blir resturang käk med fredde, film och
en jävlans massa onyttigheter,
jag är ledig fredag lördag så det är bara att passa på!
ska bli skönt att tat lite lungt, kan behövas jag är sleeten.

nu ska jag gosa ner mig i sängen,
kanske somna lite tidigt?

ha en fortsatt bra måndag,
puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha klart duuu har råd babe ;)

2010-04-26 @ 21:46:48
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0