taadaa

hej alla glada, i dag har jag fått för mig att lägga upp ett snabbt inlägg innan körskolan väntar,
min sommar har iaf varit kanon, loftahammar, turkiet, vännerna och så klart fredrik,
det vart kräftskiva nere i loftahammar för några helger sen, sjukt lyckat!
och nu är det tillbaks till värkligeheten då..
jag har även börjat köra på riktigt nu wiho, jag är fan bra asså!
tänk att även bettan skulle kunna köra ute på de stora vägarna,

i går var jag ute i stallet vilket jag inte vart på hela sommaren,
jag red två hästar vilket känns i kroppen i dag vill jag lova, magen och ryggen är inte å tala om,
men stalletiet ska jag komma i gång med också nu!
kan inte bara gå hemma jag får panik.

plantagen jobbet är så gott som over nu. dom behöver inte mig och hille där nått mer
nu när skolarona börjat, känns förjävligt.. 

i helgen så bär det iaf av ner till loftahammar med pappa, och lille bror.
det är loftahammar dagarna där nere då det blir nog en och annan fest där nere med
mina efterlängtade LH TJEJER!

ha det bra så hörs vi!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0