äntligen..

fredag igen!!
så skönt, men heeelg, vet inte riktigt hur helgen kommer
se ut, för fredrik åker ju i väg som vanligt :( vilket skit.
tänke att jag kanske skulle ta mig lite tid i stallet.. kan vara skönt att bara
spendera lite tid med det bästa jag vet.
ikväll blir det en soft kväll med fredrik precis som det vart i går.
i går så åt vi mat hemma med min familj innan brorsan och pappsen gav sig av
till deras andra hem (ishallen) så jag och fredde traska i väg till hemmakväll
handla godis, sen vart det tv med mamma.
jag somnade på frediks mage, till det ass spännande avsnittet i csi.
förvånansvärt? nae inte en charre. sen gick vi och la oss å jag fick
kill på ryggen tills jag somnade om igen :) jag älskar honom !


snart ska jag dra i väg till mitt iv val också!
jag och min matlagnings homies christoffer ska laga grekisk mat!
haha absolut värt att gå dit. bästa iv valet jag haft! haha

hörs kanske sen!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0