...

häj!
trött som faan, efter en hektisk dag,
ae den har vat kul men fan inte värld att tas upp här.
haha iaf kan jag berätta att det kommer bli lite mer stallet för bettan
nu framöver känns heelt okej faktist!!
ska åka ut en sväng i morgon och hjälpa fia lite.
om det är 14 minus grader inne i stan är det 114 minus där ute (Y)
tallboda är för jäävla ocentralt HAHA.
sen lördag ska jag ut till fia för då ska fia träna
för Svante, 3 hästar ska hoppas. så det kommer behövas hjälp!!
aaaaaaas kul ska det bli vilket fall :) sen på kvällen ska vi ut till Freddes mormor
på middag! sen om jag är hemma skapligt ska jag försöka hinna med att se fredriks
hockey match också. men det är ju sånt som märks.
sen är det söndags depp på G
sen är det skuuulan på måndag :)  där har man inte satt sin fot på år och dar näävars.

nu väntar jag på att min man ska anlända här nere hos mig , sen blir det en tv kväll och
en massor kill på ryggen FÖR MIIIIIN DEL ;)
klockan ska ringa vid 8 i morgon bitti för både mig och fredrik, så det blir att flörta tet WIIKTIGT ordentliget
med john blund i kväll. han får gärna komma lagom tills paradis höötell slutar asså :)
men vet ni?..  nää det vet ni inte så jag berättar rå :D
NU JÄÄÄÄVLAR SKA JAG DUSCHA.

hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0