...

hem kommen fårn skööulan,
luktar matos nått så trint.
vidrigt.

vid 13.34 får jag ett sms av david jonsson
" jag är i linköping nu:)"
jag ringer upp i världens hets.
han va på systemet, redan druckit lite HAHA
han förvånar en aldrig!
så i MORRON morron morrn ska jag får träffa världens bästa jonsson
INGET IIINGET kan förstöra min dag nu!
stallet får vänta, det är inte varje dag man får sånt fint besök till den här stan!
kommer garanterat börja stor böla av gölädje i morron, det är en sån typisk bettan
grej liksom.


det här med att ränna på krogen får jag ta tag i imorgon,
för niiiu ska jag snart duscha sen vänta på att min lille prins kommer hit.
ta hand om er!


en brun och gammal bild bjuder jag på i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0