häääj..

...bloggään!
kom nyss hem fårn fredrik IGEN..
dagen har vart så gott som perfekt!
lagat mat tsm och gick å köpte godis och glass
SITTINGBULL glassen (det bara knullar i munnen)
helt underbart, min dag har vart onytting nått så trint!
rostade mackor till frulle med o´boy<3
lunchen bestod av bacon snabb makaroner och LOMANDERS BEANÄÄÄS SÅS <3<3 !!
och sen vart det ju glass och godis på det då.
sen han jag få i min fredriks pappas underbara potatis mos också.
faan, sitter och har lite små ångest. kanske borde ta en wask promenix med mamma sen?
.. fast det vet jag att det aldrig kommer hända för det är alldeles för mkt bra skit på tv i dag alltså.
så det får bli i mörra om något!

määänee nu ska jag chilla HÖÖÖRS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

oskyldig

2010-01-20 @ 18:50:24
Postat av: beata

mmmm puss nicke :D haha

2010-01-20 @ 18:52:18
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0