hemma

skönt som fan,
men vet ni vad?
oohhhh det ringde en kvinna till mig i dag om jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vart öööööööverlycklig, vilken flyt, så det blir jobb interljuv på tisdag,
suveränt.
men nu ska jag städa en sväng i mitt rum oohnaj.
sen blir det att fixa sig wiktigt snygg det är ju resturang käk på G :)

sitter och granskar min nya jet- set klocka också :)
den kom som en räddare i nöden om man säger.

ni får ta hand om er, och drick inte för mkt, den meningen
kanske är mer tillägnad linda.. ? haha aa jag tror det.

puss på er!



Bettan och karrö 21 december 2008



Kommentarer
Postat av: Lindiiis

haha den där meningen borde jag läst innan jag gick ut.

fyyyy fan vilken kväll asså ja ska ha vita helger fram till våran fest nu alltså.



<3

2010-01-30 @ 12:26:04
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0