hemsk morgon

min morgon har vart VIDRIG.
den va bra till och början, jag mådde bättre, min svanskota kändes bättre
och aa jag va inte överdrivet trött när jag vakna.
kändes som jag hade pail på läget liksom.
seeeeen när jag satt på mig alla kläder och ska
sätta på min KÄRA NYA KLOCKA..och känner bara VART FAN
är den nånstans? jag letade som ett DJUR. men den fanns ingenstans
mamma kom in och hjälpte mig också. meeen den finns inte?
sen känner jag skräcken stiga när jag kom på när jag hade på mig den senast.
LÖRDAGS japp den följde antagligen inte med mig på armen hem
fårn krogen. det va bara att lägga ner allt letande.
jag har insett att jag aldrig mer kommer att få se den.
SORG.

jappjapp dagen är så gott som förstörd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ring Platå!

2010-01-26 @ 18:21:09
Postat av: bjääta

jag va inte på platå..

2010-01-27 @ 12:21:22
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0