ledig dag...

hej påer.
i dag har jag vart ledig IGEEN, haha underbart.
vart och på ica maxi med mamma, kul(Y) vi vart
osams om vilka kex vi skulle handla, jag höll fast vid mina singoalla
och hon sina ballerian, jag vart sur och vägrade köra vagnen mer HA.
VI ÄR SOM TVÅ BARN IBLAND.
sen nu åt vi nyss och hon den lille faan stack i väg på ansiktsbehandling, MEDANS
jag sak städa mitt rum för det ser ut som 2 världs kriget.
i kväll ska min man komma hit, det blir tacos och tv :)
aaa tacOS inte tacO SÅ JÄVLA FULT ATT SÄGA TACO. BLIR IRRITERAD ASSÅ!

i morgon står det utgång på schemat, inte illa va?
det blir att gå loss med Linda och Gabbi :)
kan nog bli fart påt ska ni se!

nu så väntar dammsugaren på mig :( BUUUUUUUUUH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0