lörda ?!

go morgon go morgon..
vaknade för en stund sen av att fredrik skulle dra ner på träning,
kunde inte somna om direkt bra efter det så jag tittade ner på den oskyldiga godispåsen
breve sängen, sen i går. DET FIIIINNS INGET SOM ÄR SÅ GOTT SOM GODIS PÅ MORGONEN.
aaah det är underbart. det kändes dock inte lika underbart att veta att fredde är nere och tränar och jag ligger där och fläskar i mig det sista godiset liksom. men vem fan bryr sig man lever bara en gång.

i dag är det lördag?  helt otippat, det känns som det är vilken jävla dag som helst UTOM lördag.
hur dagen kommer se ut vet jag inte säkert än. en promenad med kumlin kanske är aktuellt.
kvällen åter står att se.

i går vart det en kvik träffa med Linda och Gurra också, dom kom och hämta mig och fredde sen stack vi ner till
braskens bro och besökte MCD :)

nu ska jag sätta på mig något annat än morgonrocken asså, faan va skön den är men neeej inte i dag!!

hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0