lördag

vad händer? inte ett jota.
as tråkigt. och har ingen lust att gå ner till is hallen fan va tråkigt.
går dagen vart lyckad iaf, dock somnade jag alldeles för tidigt.
men vad ska man göra när john blund verkligen bestämt sig?

jag funderar på att gå ett varv på stan. får se helt enkelt.
det är ju 8727554 minus grader ute så det lockar ju inte att gå ut egentligen.
va ute i linghem förut och pröv satt corvetten, 25 minus, sweet.
sjukt ovärt att gå ut.

hade vart nice att träffa Linda semlan johansson men hon
skulle till mormor och äta just semlor.
ööööööööööh
det ända jag skulle behöva nu är en varm jävla sommar dag nere
i källvik med under bara människor och lite alkohol..
man blir ju nästan tårögd.

nu ska jag fan gitta. hej!


Kommentarer
Postat av: steVe

SV; hahaha va, är cheeseburgarna snygga eller whaat?!

2010-01-30 @ 15:01:11
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: ELIN

haha,skön bild:D!

2010-01-31 @ 12:53:18
URL: http://el.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0