måndag

grattis till er som fått lön.
jag är inte en av dom.
jag lever på mina 1050 kr och min kära mor och far.
i dag slutar vi kvart över 4 SWEET. naevars!
hem och plugga, känns lite lustigt att säga att man ska plugga
för det va minst ett halvår sen jag gjorde det sist.

i dag vart det mjukis outfiten eftersom att jag inte kan komma i ett
par jeans eller nått annat. har svårig heter att börja mig ner om man säger.
svansen gör så ajaj :( det liksom pulserar i hela röven på mig.
obehagligt som fan!

men nu ska jag sätta mig och stirra in i väggen och
vänta på bättre tider. hörs då.



Kommentarer
Postat av: måns erkers

fan det där är vi två om, skulle döda för ett jobb

2010-01-26 @ 00:25:09
Postat av: beata

haha jaa verkligen, sen alla som klagar aaah måste jobba i dag, JAG HADE VART LYCKLIG!

2010-01-26 @ 08:49:16
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0