onsdag

tjööö bloggen,
sitter i min säng och såg precis klart andra avenyn avsnittet
gudars skyming så bra det är.
glass med chocklas sås vare ju tänkt från början men
ungjäveln till lille bror hade ställt tillbaka flaskan TOM.
sånt gör att jag får cp alltå, sur som fan vart jag.
så det vart med hallonsylt ist wätt nice dä med ni..

i natt sov jag hemma hos fredrik, det vart att kolla på
PH och sova. vaknade till världens högsta alarm singnal ,
lovar min trumhinna sprack eller nått.
sen vare bra att vakna, fredrik stack ner till Ljunkan och jag iväg till
körskolan. satt vid datorn och gjorde prov för första gången,
AS svårt. fick 41 poäng haha sämst.

men nu ska jag fortsätta softa lite.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0