önsdag

hej påer.
har lite brådis, men hinner skriva lite.
dagen har vart strålande.
jag gick till skolan som vanligt började kvart i 10  hade en lektion
men den va innställd när jag kommer fram så det va bara att sätta sig på 11an
och dra till stallet på en gång. när jag kom ut träffa jag josse det första jag gjorde!
det är ju aldrig fel. det va ett bra tag sen vi träffades.
vi gjorde iordning i stallet. sen på eftermiddagen fick vi ett gäng hästar som vi skulle rida.
det gick bra. kunde gått bättre men aa helt OK.
mitt i allt så ringer Linda och säger att det är fika tajm vi halv 6 så vi gjorde klart i stallet
sen åkte vi hem med leffan och nu sitter jag här ny duschad och nääästan klar. STRESS!
jag ska hinna med att vara barn vakt i kväll också. åt grannen. det va tydligen bio dags så jag
får ställa upp. det blir ju ändå lite chaaaaaaaaassssssssflöööuu liksom ;)
i morgon är jag ledig. det betyder att jag vart ledig 3 dagar i rad :) najs. det ser ut som att nästa vecka kan
bli likadan! inte illa.
i morgon blir det iaf att vara hemma med min älskade. han åker i fårn mig i helgen:(
inte kul.. sen vad som händer på dagen det har jag inte en aning om. får se :) 

men nu måste jag göra klar det sista.
hörs !! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0