söndag

haaaaaaaaa!! första söndagen på
läänge som jag vaknar upp och inte har söndags deprition!
känns underbart.
i går åkte vi ut till fredriks mormor på middag, trevligt trevligt,
fast KALLT!! satt som en ihopfryst kyckling hela kvällen.
vi kom hem ganska så sent så det var snark direkt när vi kom hem!
både jag och fredde somnade i bilen på väg hem.

Fredrik stack tidigare ner till ishallen för att spela match i dag igen.
jag låg kvar och sov en stund till och kollade lite på barn kanalen och åt chips ;)
höhö nu är jag iaf hemma, och hur dagen ser ut vet jag inte riktigt.
är inte as sugen på att åka ner till ishallen men kan bli så ändå.
jag har en sån fruktansvärd tränings värk också. sen mina rid pass i går.
det ena va jobbigare än den andra om man säger!! så i dag ser det ut som att jag
fått snopp i stjärten när jag går ungefär. HAHA ae gud hur mkt muskler man tappar bara på en månad.
men nu ska det bli ändring på det ska ni se!

i morgon är det skol premiär..blandade känslor kan jag ju säga med engång. det är den absolut
sista terminen av min skol gång. och jag ska njuta och ta vara på den sjukt mkt.
jag har storm trivts hela min gymnasie tid. så nu jäävlar kör vi!

juste gott folk ni får fani mig inte missa johan falk filmen i kväll
faan så bra dom är ! kl 21.oo på tv4 ;) 

nu ska jag egna min tid åt nått annat :)
hörs !

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0