söndags jäävla depp.

Godmorgon.
vaknade nyss helt skönt att vakna upp i en tom
stor ekande lägenhet. Mamma och pappa drog till
landet, brorsan sov hos någon kompis i natt, så det är lite
av ett halleluja moment just nu.

eftersom jag inte gick upp till nicke i går kväll efter omstädigheterna
så funderar jag starkt på att göra det i dag, vill verkligen se den där filmen
så jag kan få skratta LIIITE den här helgen.

dessutom får jag PANIK.
när folk undrar vad klockan är och pekar på handleden,
jag fattar att klockan sitter på handleden alltså, pekar jag mellan benen när jag
frågar vart toaletten ligger eller?
eller folk som använder sig av " du kan inte både äta kakan och ha den kvar" (typiskt min morsa)
aaaa men okeeeej då köper jag två äter ena sparar andra. ELLER
när folk säger " livet är för kort" aa men va faaaan?
livet är det längsta man har vad fan kan vara längre?

hörs.



Kommentarer
Postat av: kärrroolajna

Eller när någon säger, man kan inte alltid få det man vill ha ! men vafan jag har ju allt jag har. mina vänner ! <3 haha va tvungen att skriva något :P

2010-01-17 @ 11:39:46
Postat av: Tyst

Bjällerkörv, bjällerkörv hördes dingelidong

2010-01-17 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0