stallet..

tja,
kom nyss hem från hästarna!
kalldag men skönt att vara inne i rutinerna igen,
när jag kom ut tillstallet jobbad jonna på förfullt,
sköönt åkte bara på att mocka en box HAHA.
jag red en häst idag tharon !!
aaaaaah jag bara döör vilken häst!
vi red en liten stund i rid huset. han är nydligen i gång satt efter lite vila,
efter gjort klart allt så kom pappa och mamma ut och klappade lite på
mina djur, sen åkte vi hem. och nu sitter jag här.
i väntan på att fredrik ska komma ner en stund till mig,
ska lägga mig och sova en snabbis sen i kväll får jag se hur det blir.
kan bli så att palle åker på att träffa mig.
men nu somnar jag snart!

hörs PUSS


Tharon bettans bebbe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0