Torsdag

go´morron
sovit som en stock om man säger, galet skönt.
i dag har jag sov morgon till halv 10 och slutar för dagen kl 3.
helt okej dag..fredrik slutar också då och han är ledig från
sina träningar i dag så det blir att spendera resten av dagen med honom!

wallander filmen i går var helt okej, men något som va helt fantastiskt bra
va ANDRA AVENYN haha AE GUD jag kan knappt vänta tills nästa vecka!
sjukt spännande..och alla ni TRÅKIGA människor som säger öööh hur kan du
kolla på den där skiten?! MAN BLIR som besatt jag lovar. slut diskutterat.


och juste i helgen KANSKEKANSKEKANSKEKANSKE jag får träffa DAVID :D
jag håller tummarna på att det blir att han tar en tripp till linköping, har inte träffat
honom sen i septermber! jag hoppas innerligt!

men nu måste jag röra på fläsket..
hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0