vikket jääla tidsfördriv

Ditt namn: Beata Dorotea Joachimsdotter Jakobsson
Ditt land: Sverige
Ögonfärg: grön-blå
Kännetecken: tvilling
Längd: 174 cm
Bra/dåliga sidor: jag har INGET tålamod, fast jag är rolig
Viktiga personer: familjen,fredrik och vännerna
Första du lägger märke till hos andra könet: allt
Hårfärg på andra könet: ameh jag veet inte.
Vad "kollar du in" hos en kille: röven
Vad föredrar du för killar: som sportar som typ hockey ;)
Killar du inte klarar av:  tama killar, inget självförtroende
Tycker du om någon just nu: jahaaru
Hur många förhållande har du haft: 2
När var din första riktiga kyss:  23 septermer 1945
Vad tycker du om kärleken: vad tycker du? 
Favorit mat: många ööulika
Favorit dryck: jag skulle ljuga om jag inte sa alkohol men cola är rätt fint också.
Vad lyssnar du på för musik: radio
Hur många barn vill du ha: 2
Vilken musikstil tycker du mest illa om: hårdrock

Har du busringt någon gång: hänt
Vad är du tacksam för idag: galet mkt
Vad älskar du: skratt,pussas sola, festa
Vad hatar du: pyttipanna, snö blask, att frysa och en jävla massa snor ungar.
Finns det något du verkligen skulle vilja göra innan du dör: aa det finns det
Vem vet mest om dig: det är nog fredrik
Har du någonsin varit full: jovars
Har du haft sex med fler än 5 personer: lägg på en nolla
Har du helt svenskt ursprung: aa

Föredrar du svenska eller utländska killar: svenka
Sköter du skolan: ohja
Vilken var den värsta tiden: när morfar gick bort
Har du haft sömnproblem: nej
Hur ofta gråter du: inte ofta.
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt: fredrik eller määm 
Är du stolt över dig själv: joorå
Vad får du ofta komplimanger för: mitt hår
Cider eller öl: cider
Är du kompis med ditt/dina syskon: inte ofta
Vilken storlek har du på kläderna: sjukt olika
Har du kysst en främling: nej
Har du pussat en tjej: ja
Har du sagt bög till en kille: ja
Borstar du tänderna varje morgon och kväll? ja, oftast
Har du gråtit inför en vän: jaa
Sminkar du dig innan skolan: nästan jämt
Är du blyg: inte ett dugg
Har du svarat ärligt: aaaaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0