fredag ätnligen!

skönt som fan!
i dag har jag vart i väg och jobbat på eftermiddagen.
äälskar när dom ringer och frågar mig om jag kan komma.
pengar pengar pengaaar så skööönt!
men iaf, jag åkte på att jobba både lördag och söndag nu.
det gör inte mig så mkt kommer jubla högt sen i slutet av april, haha
hade vart lite bättre tajming om jag hade jobbat förra helgen ist för den här.. men skit samma.
känns bra ändå.. så aa det är ungefär det jag kommer syssel sätta mig med denna helg.
vart bjuden till matilda på tjej middag i kväll men det blir inget, trist som attan..

aja jag funderar starkt på om jag kanske skulle sätta mig och kolla finalen
på let´s dance.. fredde spelar ändå match och vännerna är i ljungsbro.. jag är
endsam hemma i lägenhetenså så fotöljen står ju där och vill bara äta upp meh..

så ha en fortsatt trevlig kväll alle sammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0