helgen som inte blir som den borde..

eller.. aa det ser ut som det iaf.. fredde åker i väg med j20
kommer hem måndag!
nog snackat om det jag blir bara på dåligt humör av att änns tänka på skiten..
vilket fall ska jag ut till ljungsbro till dom bästa jag vet!
TJEJERNA!
carro kommer och hämtar mig senare! sen blir det att åka ut dit och sååfta lite..!

funderar på att dra mig mot badrummet men är alldeles för lat, det
är ju såå skönt här i sängen..
men får ta mig i kragen!

i dag fick vi även veta vem vi skulle få dras med i två veckor på praktiken.
inte nog med att det är ass trist i 15 veckor, vi ska ha ännu jobbigare vi ska ha med varsin 2a
släppande i haserna! jääävla Aita kärring!
jag fick förövrigt VÄRSTA tänkbara tvåan EEVER!
jag tror eller är över tygad om att hon tycker samma sak om mig men
jag hoppas att det ska gå att byta :)
haha fast alldra mest synd är det om carrööö HAHA
vad vi skratta! faan asså!
Karro häggich hade ganska så starka synpunkter om vilka krav hennes "FADDER BARN" SKULLE HA.
så hon slänger ut sig dagens bästa kommentar så bettan som alltid ligger dubbel vikt på golvet HAHA
" jag kommer bajsa nån i huvudet om jag inte får någon bra" HAHAHAHA AITAS MIN va klockren när hon hördet det (asså läraren! )

haha ae gud vilket gäääng vi är!

meeen nu måste jag gitta !
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0