påsk lov..

mjao.
skippa praktiken i dag och i morgon med..
känner mig sjuk och måste va frisk och kry till helgen.
i dag har jag vart och köpt en DÖÖÖ snygg jacka, så tyst nu STEVE.
sen gick jag runt ån med mamma, och efter det vart det fika med karro,
pärla och pärlas syrra.
kallt men kul!
i morgon ska jag och mamma i väg och hjälpa min gammel farmor, med lite
grejer och sedan ska jag till kör skolan :)
på kvällen kommer fredde så blir det mat med min familj,
sen åker dom till landet så jag är förhoppnings vis själv hemma i 4 dagar..
KAAAN va ganska skönt.

gårdagen såg ut som så att jag och min man åkte upp till honom
där även freddes bror och hans kompisar va, det var alltså LHC match.
kul som fan jag skrek och hördes mest tror jag!

men nu tänkte jag faktist sätta mig i sängen och kolla kvällens avsnitt av andra avenyn.
sen blir det kanske att övningsköra ett varav, men bara KANSKE...


såå skön jävla jacka, satteeee...

Kommentarer
Postat av: jjäääääjäääääääää

aaaahhhh faan va du schteeeeeeeker asså !!!

2010-03-31 @ 17:37:02
Postat av: steVe

Oh najs, Henri Loyd eller?! HAHAHAHAHAHA NEEEEEJ CUBUS....

2010-03-31 @ 22:38:27
URL: http://stevieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0