tisdag

godmorgon, jag anlände alldeles nyss till skolan
jag har haft en skön och välbehövlig sov morgon.
i dag blir det en kort dag i skolan. NAJS.
sen ska BEATA PIZZA FACE JAKOBSSON, dra och sola.
det är ju göör fint att min skid hjälm har gett mig cirkus 7 finnar mitt i pannan.
haha iiiiallafal, i kväll blir det att åka upp till fredrik, ska bli mysigt för det va evighetersen jag va där känns det som.
i morgon blir det att åka och jobba för första gången. ganska så nervös, men jag
tror att det blir jätte bra! jag är dö laddad.
så denna vecka ska jag alltså jobba onsdag torsdag och fredag. 16.00-19.00
jag hoppas även på att få några tider i helgen.

fick även träffa min neger i dag. faan så svart hon va :)
meeen nu ska jag åter gå till skolaarbetet så flitig som jag är..

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0